Header Ads

header ad

Protiv Struje

Feniks Protiv Struje


protiv-struje


Počeo sam pred dvadesetak godina pisati na netu najprije kao @Glas razuma, a nakon zabrane pisanja, kao @Feniks, a povremeno i kao @Ironside.

Rijetki se bili sudionici rasprava na forumima koji se počinjali rasprave samnom ad rem, najčešće su to bili svojevrsni bolesnici koji su nasrtali na mene ad hominem ili pokušavali praviti psihološki profil @Feniksa.

Pod nickom @Feniks sam na Forumu postao svojevrsna institucija sve do trenutka kad mi je, radi iznošenja lako provjerivih činjenica, tadašnji glavni moderator na podforumu Politika, optužujući me da lažem, 2007. izrekao mjeru trajne zabrane pisanja, koja vrijedi i danas.

Tada sam na Indexu počeo pisati blog pod imenom „Protiv struje“, misleći pritom protiv mainstreama ili proglašenih istina.

Na ovom mjestu se nikoga ne štedi niti se nikome podilazi, ne traže se sljedbenici, niti saveznici, a još manje istomišljenici ili bilo čija podrška. Stvari i događaji se ovdje nazivaju pravim imenom, ne laže se i ne manipulira.

Na ovom blogu se okrutnim pljačkašima, bagri i brabonjcima, pa bili oni ustašuljci, klerofašisti ili fukara druge vrste, otvoreno govori da su upravo i samo to, fukara, kojoj „snaga u topuzu leži“, a „tragovi smrde nečovještvom“.

Znam da mnogima koji me čitaju moji upisi izgledaju poput propovijedi, a znam i zašto je tako teško raspravljati samnom?

Ishodište leži u tome što ja nikad, ni u toku školovanja, niti kasnije tokom permanentnog doškolovanja i stjecanja radnog i životnog iskustva, nisam učio zato da bih polučio nekakvu ocjenu ili se nekom dopao, ja sam uvijek učio samo i jedino zato da bih znao.

Mijo Vinceković - Feniks

Nema komentara

Pokreće Blogger.